• Home
  • MyTube
  • JomPancing
  • KeyvansArt
  • Saya Pemalas..

    2011-03-01
    Entah macam mana saya boleh jadi pemalas sejak dua tiga menjak ni. saya jadi malas mahu pergi kelas. padahal exam sudah mahu dekat sudah. RECKEY apa mahu jadi sama ko ni. sekarang saya susah mahu tidur malam. siang jadi malamku dan malam jadi siangku. macam tu lah kehidupan saya hari-hari.

    kalau bapa saya tahu saya malas mahu pergi kelas kompom kena tembak hahahahaha. tapi saya pergi gak kelas cuma datang lambat je. setengah jam mahu habis baru muka saya muncul dalam kelas lecturer saya pun sudah bosan tegur saya hahahahahaha.

    yang saya mahu sampaikan saya malas mahu pergi kelas..
    cepat lah bulan 11 saya malas sudah mahu belajar..
    huhuhuhuhu

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...