• Home
  • MyTube
  • JomPancing
  • KeyvansArt
  • Toman Kecil

    2011-02-18



    Hari ni kami pergi bukit beruntung memancing. Tapi saya still tidak puas memancing hari ni. Sebab tadi umpan kami sangat laku tapi umpan pula tidak cukup and kurang memberangsangkan. ini kerana saiz umpan kami terlalu kecil ataupun umpan tidak laku untuk toman-taman bersaiz mega. semua toman yang kami dapat tadi semaunya panjang sekaki huhuhu. umpan yang kami guna pula anak keli besar ibu jari tangan.

    Tadi saya terfikir juga kalau saya guna ikan keli panjang 1jengkal ataupun besar 2jari setengah kompom ikan mega boleh dapat. tadi ikan toman bersaiz mega semua bikin panas hati je. asik-asik lompat depan kami tapi makan umpan tidak mahu. anak-anak dorang pula yang rancak makan umpan. tapi apa-apa pun boleh dikatakan best gak bab semua kawan-kawan saya dapat ikan. =)

    tidak apa sebab saya ada terbaca dalam forum pasal umpam untuk toman mega. sekarang ni saya mahu jadikan anak itik sebagai umpan seterusnya hahaha. tapi saya kesian pula mahu guna anak itik sebab comel sangat.hahahahaha


    Umpan = Anak Keli

    4 comments:

    1. aliff.ridhzuan said...:

      nah aku guider jgn lupa.nti aku kasi biodata

    1. Forgot Myname said...:

      ok..bg secepat mungkin k..hahahaha waaaaaau da main blog hahahaha

    1. amad-eriq said...:

      byar alip reckey...guider terbaik tu..haha

    1. Forgot Myname said...:

      Waaaaau blog bru...hahaha mana blog sblm ni...?

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...